۰
پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۵
رزمنده دفاع مقدس در گفت و گو با اوشیدا:

آماده نبرد در هر جبهه ای هستیم/در دفاع مقدس کل جهان بر علیه ایران بود

رزمنده دفاع مقدس گفت: شهیدان و جانبازان و ایثارگران برای انقلاب سینه خود را رو به روی گلوله قرار دادند تا زیر بار زور و منت نرویم.
آماده نبرد در هر جبهه ای هستیم/در دفاع مقدس کل جهان بر علیه ایران بود
عسسی نکویی در گفت و گو با پایگاه خبری اوشیدا گفت: هزاران شهید در ۸ سال از کشور جمهوری اسلامی با روحیه ای انقلابی دفاع کردند و اگر این روحیه ذره ای کاسته می شد مطمعنا ما جنگ را واگذار میکریم.
 
رزمنده و جانباز دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس یک زهر چشم بزرگی از دشمان انقلاب بود ، دشمنانی که زیر دستان خود را تجهیز ، و روانه جنگ با ایران کردند.
 
وی ادامه داد : در آن دوران صدام جیره خور آمریکا بود‌ و اکنون عربستان و پادشاهان سعودی نقش صدام را بازی می کنند.
 
نکویی خاطر نشان کرد: شهیدان و جانبازان و ایثارگران برای انقلاب سینه خود را رو به روی گلوله قرار دادند تا زیر بار زور و منت نرویم.
 
رزمنده ۸ سال دفاع مقدس با بیان اینکه عملیات های فرماندهان سپاه در جبهه جنگ بی نظیر بود بیان داشت: بی نقص ترین تاکتیک های جبهه جنگ را فرماندهان بسیج و سپاه مطرح می کردند و درصد پیروزی در این نقشه ها بسیار بالا بود.
 
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام نیز با توکل به خداوند و اعتماد به نقشه های پیچیده فرماندهان توانستند بر یک جنگ جهانی غلبه کنند و حتی در مقطعی برخی از شهرهای دشمن را به تصرف خود در آورد.
 
نکویی همچنین تصریح کرد: اکنون در هفته دفاع مقدس باید یاد و خاطره همه شهیدان راه آزادی را زنده کرد و از خاطرات آن بزرگ مردان تاریخ در زندگی خود بهره برد.
 
این رزمنده دفاع مقدس گفت: من و سایر هم رزمانم که در قید حیات هستند ، همواره آماده نبرد در هرجبهه ای در کنار جواتان انقلابی هستیم تا بارها و بارها به دشمنان ثابت کتیم.
 
 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 430044
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی