۰
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۱۳

برگزاری كارگاه آموزش بهره‌وری با حضوردکتر کلانتری رئیس مرکز بهره‌وری کشور در شهرستان زهک

در راستای ارتقاء سطح آگاهی دهیاران،كارگاه آموزش بهره‌وری با حضور سرپرست فرمانداری و با شرکت دهیاران بخش های مرکزی ،خمک و جزینک صبح امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان زهک برگزار گردید.
برگزاری كارگاه آموزش بهره‌وری با حضوردکتر کلانتری رئیس مرکز بهره‌وری کشور در شهرستان زهک
در راستای ارتقاء سطح آگاهی دهیاران،كارگاه آموزش بهره‌وری با حضور سرپرست فرمانداری و با شرکت دهیاران بخش های مرکزی ،خمک و جزینک  صبح امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان زهک برگزار گردید.

مهندس دهمرده سرپرست فرمانداری شهرستان زهک در ابتدای کارگاه ضمن تشکر از رییس انجمن بهره وری ایران؛ از دهیاران خواست در انجام وظایف خود دچار روزمرگی نباشند و به عنوان مدیر روستابرای روستای  خود در حوزه های مختلف ( از قبیل :اشتغال؛ آموزش؛ ورزش ؛ عمران و زیرساخت و... ) برنامه داشته باشند.
دهمرده همچنین  خطاب به دهیاران گفت هر موضوعی که موجب نارضایتی مردم در روستاها می شود را احصا و جهت پیگیری به بخشداری و فرمانداری اعلام نمایند. 

در ادامه دکتر کلانتری رئیس مرکز بهره وری کشور و مدرس ویژه کارگاه آموزشی به تشریح ابعاد مختلف بهره‌وری و توسعه روستایی در جمع دهیاران  پرداخت.
کد مطلب: 430662
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی