۰
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸

بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب است/ بسیجیان در جنگ اقتصادی به کمک انقلاب و محرومان آمده اند

مسئولین سیستان و بلوچستان به تمجید حضور باشکوه بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج پرداختند و گفتند: وحدت و انسجام پیام این تجمع پرشور بود.
بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب است/ بسیجیان در جنگ اقتصادی به کمک انقلاب و محرومان آمده اند
به گزارش سفیر شرق به نقل از عصر هامون ،سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور در سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2، میزبان 25 هزار بسیجی شیعه وسنی بود تا با تجدید پیمان مجدد با آرمان‌های امام و رهبری بار دیگر اعلام کنند برای آبادانی ایران اسلامی دوشادوش مسئولان و همراه مردم خواهند بود.
در حاشیه این مراسم نیز برخی از مسئولین استان در گفتگوهای جداگانه  به تمجید این حضور باشکوه بسیجیان شیعه و سنی پرداختند.
 
بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب است
 
دانیال محبی نیا در حاشیه تجمع 25 هزار نفری بسیجیان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصرهامون به حضور پرشور بسیجیان در این اجتماع اشاره کرد و گفت: امروز بسیجیان آماده هستند تا پیرو دستورات رهبر انقلاب در همه عرصه ها نقش آفرینی کنند.
وی بسیج را حافظ دستاوردها انقلاب دانست و گفت: دشمنان آگاه هستند این انقلاب ریشه در مردم دارد و تلاش می کند مردم را از بدنه انقلاب دور کند، اما امروز بسیجیان شیعه و سنی با این حضور گسترده این پیام را به دشمنان منتقل کردند که مردم در همه صحنه ها پای انقلاب خود هستند.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با همه ترفندهای دشمنان، مسئولین با تفکر بسیجی برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند.
 
وحدت و انسجام، پیام تجمع بسیجیان است
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان بلوچستان در حاشیه تجمع 25 هزار نفری بسیجیان زاهدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز شاهد هستیم که 25هزار بسیجی شیعه و سنی در صحنه حضور دارند و با صدای رسا به جهانیان اعلام می کنند که پشتیبان ولی فقیه زمان خود هستند.
حجت الاسلام علی موحدی راد بیان کرد: حضور این بسیجیان در استان سیستان وبلوچستان و در سراسر کشور بار دیگر ثابت کرد که آمریکا و هم پیمانان او هیچ غلطی نمی توانند بکنند و مردم ایران هیچ گاه اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورشان را نخواهند کرد.
موحدی راد تاکید کرد: حضور امروز مردم و بسیجیان؛ وحدت، اتحاد و انسجام شیعه و سنی در سیستان وبلوچستان را به نمایش عموم گذاشت و تمام دنیا خواهد دید که زنان و مردان شیعه و سنی در کنار یکدیگر در این استان پهناور در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیز دارند و تمامی سخن پراکنی های آنها حرف های توخالی است.
دادستان زاهدان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان امروز یکی از استان های امن کشور محسوب می شود که این امنیت پایدار نیز مرهون تلاش و رشادت های همین بسیجیانی است که امروز در وسط میدان هستند.
 
بسیجیان در جنگ اقتصادی به کمک انقلاب و محرومان آمده اند
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی هستیم، بسیجیان همچنان که در 8سال دفاع مقدس انقلاب را حراست کردند، امروز هم در جنگ اقتصادی به کمک انقلاب و محرمین آمدند.
سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: با توجه به اقداماتی که در دستور کار اقتصادی است، با پیشرفت در این خصوص، به دشمن خواهیم فهماند که دشمن هیچ نتیجه ای در این جنگ اقتصادی به دست نخواهند آورد و تمام توطئه های آنان در نطفه خفه خواهد شد.
وی تاکید کرد: پیام بسیج، سپاهیان و نیروهای مسلح کشور ایران به دشمنان، همان رعب و وحشتی است که در دل دشمنان ایجاد شده و اجازه هیچ گونه اقدامی را بر ضد این نظام مقدس نمی توانند انجام دهند.

انتهای پیام//
کد مطلب: 430051
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی