۰
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۷

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان زهک

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان زهک
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ از 20 خیر مدرسه ساز در  شهرستان زهک تجلیل شد.
غلامرضا اربابی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش زهک در این جشنواره با اشاره به نقش خیرین در مشارکت و ترویج سنت حسنه مدرسه سازی، خواستار مشارکت خیرین در سایر حوزه ها از قبیل مسایل بهداشتی،فرهنگی و...شد و افزود: تلاش و مشارکت خیرین در این شهرستان، بهبود کیفیت شاخص های آموزشی را بدنبال داشته است.
اربابی ادامه داد: هرجا توسعه آموزشی حاصل شود امنیت و توسعه پایدار نیز حاصل خواهد شد، بنابراین این اقدام شما خیرین عزیز ستودنی و قابل ستایش است.
حجت الاسلام خدری امام جمعه زهک نیز در این جشنواره به آیات قرآن کریم پیرامون اهمیت کار خیر اشاره کرد و افزود: قطعا این گونه اقدامات ارزشمند هم پاداش اخروی و هم پاداش دنیوی برای شما بدنبال خواهد داشت.
همچنین در این جلسه معاونین مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس نیز شهرستان زهک را الگویی مناسب در استان به لحاظ مشارکت مردم در امور خیر خواندند.
صباغی مدیر آموزش و پرورش زهک نیز در ابتدای این مراسم گزارشی آماری از وضعیت تجهیز،احداث و نوسازی مدارس این شهرستان ارایه داد.
در پایان این مراسم از 20 نفر از خیرین مدرسه ساز این شهرستان تجلیل شد.
کد مطلب: 430065
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی