۰
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰

تلاشها برای توسعه و پیشرفت شهرستان زهک همچنان ادامه دارد...

تلاشها برای توسعه و پیشرفت شهرستان زهک همچنان ادامه دارد...
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ پس از ورود بنیاد علوی و امضای تفاهم نامه با استانداری سیستان و بلوچستان درخصوص پیشرفت و آبادانی شهرستان زهک، امروز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران نیز باحضور تعدادی از مدیران استانی، فرماندهان، ائمه جمه و مدیران حوزه سیستان در فرمانداری زهک تشکیل جلسه داد.
غلامرضا اربابی فرماندار زهک در این جلسه، با اشاره به خدمات نظام و دولت و توجه مسولین به منطقه سیستان، گفت: برای توسعه و آبادانی سیستان باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده کنیم ضمن اینکه باید از موازی کاری پرهیز شود.
مقام عالی دولت در زهک اظهار داشت: سیستان نیاز به عزم جدی و تلاش شبانه روزی همه ما دارد و درکنار هم بودن و تعامل و همکاری همه دستگاهها لازمه توسعه و پیشرفت سیستان است اما نباید اقدامات ما بدون مطالعه و کار علمی باشد.
سرهنگ کیخا جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان نیز در این جلسه گفت: این قرارگاه در قالب چند کمیته از قبیل عمران، اشتغال، کشاورزی و دامداری و... فعالیت میکند و قرار است در برنامه زمان بندی مشخص دهستان های مختلف در حوزه سیستان را تحت پوشش طرح پیشرفت و آبادانی قرار دهد.
حجت الاسلام والمسلمین خدری امام جمعه زهک هم در این جلسه گدا پروری و عادت های غلط مردم را مهمترین آسیب امروز دانست و خاطرنشان کرد: سیستان بدون نقش فعال خود مردم به توسعه نخواهد رسید و باید در کنار کار جهادی مسولان، فرهنگ کار و تلاش را در بین خود مردم نیز ترویج دهیم و آنگاه هست که میتوانیم توسعه منطقه را انتظار داشته باشیم.
راشکی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و ارجمندی معاون آموزش و پرورش استان هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با قرارگاه مذکور اعلام نمودند.
کد مطلب: 430082
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی