۰
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۹

بیانات ریاست اداره تبلیغات هیرمند درنشست هفته دفاع مقدس

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است.
به گزارش ندای هیرمند ، حجت الاسلام ظریف صیادی رئیس اداره تبلیغات شهرستان هیرمند در نشست با تعدادی از کارمندان ادارات به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.


ظریف صیادی افزود : ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ یکی از نقاط ‌عطف تاریخی میهن اسلامی است که در آن آغاز جنگ تحمیلی و جهانی قدرت‌های استکباری و سلطه‌گری علیه نظام و ملت ایران و طلوع هشت سال دفاع مقدس و عاشورایی رقم خورد.

وی افزود : تقابل راهبردی انقلاب اسلامی و ملت ایران با استکبار جهانی و نظام سلطه و صهیونیسم بین‌­الملل در شرایط خطیر و تاریخی کنونی که با گذشت سه دهه از جنگ تحمیلی هشت ساله؛ در مرحله­‌ای حساس قرارگرفته است با شاخص جنگ اقتصادی آشکار و توطئه‌های امنیتی پنهان، اقتضا می­‌کند دولت و ملت بصیر ایران اسلامی و نیروهای مسلح مقتدر کشور، تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) با وحدت، اتحاد، همدلی و هوشمندی به رویارویی با آن بپردازند تا این توطئه ها خنثی شود .

 شهریاری بخشدار بخش مرکزی شهرستان هیرمند در این جلسه با تاکید بر تبیین ویژگیهای هفته دفتع مقدس در جامعه خاطر نشان کرد: دفاع مقدس باید بیان و ویژگیهای آن به خوبی در جامعه تبیین شود تا مردم خصوصاً جوانان بدانند که برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی چه فداکاری هایی انجام شد.

شهریاری افزود : هفته دفاع مقدس یعنی شجاعت، پایمردی، از خودگذشتگی و ایثار مردان بزرگی که با خون خود درخت این انقلاب را آبیاری کردند.
کد مطلب: 430047
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی