۰
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
از توییت هاشمی تا معرفی فیلتر شکن توسط وزیر ارشاد

مسئولینی که پیام ایستادگی و مقاومت را در ابزار های  غربی میدانند

امروزه شبکه های اجتماعی برای بسیاری از افراد توانسته است با توجه به علاقه مندی مردم و تعداد مخاطب بالا در این شبکه ها بستر مناسبی برای ارائه اهداف و ترویج فرهنگ های غربی باشد.
شبکه اجتماعی
شبکه اجتماعی
به گزارش ندای هیرمند؛ امروزه شبکه های اجتماعی برای بسیاری از افراد توانسته است با توجه به علاقه مندی مردم و تعداد مخاطب بالا در این شبکه ها بستر مناسبی برای ارائه اهداف و ترویج فرهنگ های غربی باشد.
قشر اصلی این مکان ها را بسیاری از جوانان  و نوجوانان تشکیل می دهند یعنی نسل کنونی و آینده ی کشور که آینده کشور می تواند در دستان آنان باشد.
نکته قابل توجه در این زمینه علاقه مندی برخی از مسئولین به برخی شبکه های اجتماعی غیر شرعی و فیلتر شده در ایران است که بسیاری از حرف های خود را در آنجا بیان کرده و اذهان عمومی را مورد تسخیر قرار می دهند.
فعالان مورد توجه در این زمینه را میتوان علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان دانست که پست ها و کامنت های وی در ماه های گذشته خشم بسیاری از دلسوزان نظام و همچنین مردم اسان سیستان و بلوچستان را در پی داشته است.
مدتی قبل بود که  با کامنت بسيار بحث برانگيز اوسط هاشمی در زیر پست یکی از کاربران فيس بوک موج عظيمی از اعتراضات را بهمراه دارد تا جایی که بسياری از دانشجویان و جمعی از فرزندان شهيدان برای برخورد انقلابی با وی بيانيه ای به دادستان استان ارسال می کنند.
اما امروزه نیز با بروز شدن تویتر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی برخی ساز های مخالف شنیده می شود در حالی که وی دنیای امروز را دنیا تدافعی و قدرت نظامی نمیبیند بلکه دنیای گفتمان را ترجیح می دهد.
این پست به قدری انتظار ها را از هاشمی رفسنجانی کاهش داده است که رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مداحان که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) انجام شد، به صراحت فرمودند:" اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است، اگر نظام اسلامی دنبال فناوری و مذاکره باشد، اما قدرت دفاعی نداشته باشد، مقابل هر کشور فزرتی که تهدید کند باید عقب‌نشینی کند."
 

فعال بعدی در شبکه های اجتماعی فیلتر شده ،وزیر فرهنگ و ارشاد ایران است که در ایام نوروز با انتشار پستی در یکی از این شبکه ها به کامنت یکی از کارران خود پاسخ می دهد و حتی فیلتر شکنی که خود استفاده می نماید معرفی میکند.
 
 

 
حال اینکه افرادیکه خود را مدعی استفاده از ابزار غرب برای ارتباط با افکار عمومی دنیا می‌دانند و به اصطلاح تلاش می‌کنند با دیپلماسی عمومی با افکار عمومی دنیا ارتباط بگیرند از این مسئولین و سیاسیون باید پرسید آیا پیام ایستادگی و مقاومت روح‌الله توسط ابزار غربی به اقصی نقاط دنیا انتشار داده شد؟
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 423622
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی