۱
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
صبح امروز صورت گرفت:

بازدید معاون حقوقی سازمان تعزایرات حکومتی کشور از پایانه مرزی میلک شهرستان هیرمند

با هدف بررسی و حل مسایل و مشکلات پیش روی صادرات و ترانزیت در حوزه ی صلاحیت های سازمان تعزیرات حکومتی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور از پایانه و بازارچه مرزی میلک شهرستان هیرمند بازدید نمود.
بازدید
بازدید

به گزارش ندای هیرمند ، با هدف بررسی و حل مسایل و مشکلات پیش روی صادرات و ترانزیت در حوزه ی صلاحیت های سازمان تعزیرات حکومتی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور از پایانه و بازارچه مرزی میلک شهرستان هیرمند بازدید نمود.
دکتر  ایرج حسینی صدر آبادی معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در بازدید از پایانه و بازارچه مرزی میلک شهرستان هیرمندگفت: هدف از این بازدید بررسی مسائل و مشکلات استان در خصوص حوزه صلاحیت های سازمان تعزیرات حکومتی می باشد تا از مشکلات موجود در این منطقه جویا شویم  و به مقامات بالاتر در کشور منتقل کنیم.
معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: در جهت اشتغال پایدار و توسعه فعالیت ها قطعا سازمان تعزیرات حکومتی آنچه در حیطه کاری اش قرار می گیرد در چارچوب ضوابط وقوانین ومقرارات تلاش خود را انجام خواهد داد.
وی بیان داشت: مجموعه تعزیرات حکومتی در استان وشهرستان فعالیت وهمکاری های بسیار خوبی در این بخش دارد و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد با انتقال آن به کشور سریعا پیگیری ورفع خواهد شد.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در این بازدید با بیان اینکه تمام تلاش و کوشش بر این است که با توجه به ظرفیتی که در دو سوی مرز وجود دارد از تمامی پتانسیل ها برای افزایش صادرات به کار گرفته شود اظهار داشت: محور ترانزیتی میلک موجب خواهد شد تا بتوانیم به نحو بسیار خوب از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
فرماندار هیرمند تصریح کرد: رسالت تعزیرات حکومتی برخورد با موارد غیر قانونی که به اصطلاح قاچاق هست می باشد.
پیری بیان داشت: هدف همه مجموعه ها انجام کار قانونی می باشد و بستر کار هم در پایانه مرزی میلک موجود می باشد و با این همت و تلاش روز به روز به رونق آن افزوده خواهد شد.
وی افزود: بازدید دکتر حسینی معاون حقوقی وامور مجلس با رویکرد مثبت بوده و از  وی تقاضای همکاری بیشتر در تقویت کار در پایانه ی مرزی میلک در امر ترانزیت قانون مند و صادارت کالا از این مرز بسیار مهم را خواستار هستیم .
مدنی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان گفت: هدف از بازدید پایانه و بازارچه مرزی میلک باتوجه به اینکه تعزیرات حکومتی عضو اصلی شورای مبادلات مرزی استان می باشد در راستای وظایف و توجه به معیشت مرزنشینان این بازدید انجام گرفت.
وی افزود:  بازارچه های مرزی در استان سیستان وبلوچستان نقش بسیار فعالی در معیشت مرزنشینان و همچنین صادارت و واردات دارند.
مدنی بیان داشت: بازارچه های مرزی می توانند در توسعه صادارت و واردات ، تامین معیشت مرزنشینان و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز نقش بسزایی داشته باشند.
در حال حاظر 400 نفر از ساکنین روستاهای مرزی شهرستان هیرمند در بازارچه مرزی میلک شهرستان هیرمند مشغول به فعالیت هستند.
کد مطلب: 422784
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی