۰
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۰
گزارش ندای هیرمند از حجاب تلگرامی دختران؛

روشن فکری در ازای از دست دادن حجاب و عفت زنانه

امروزه مشاهده می شود که شبکه های اجتماعی در حال گسترش و تولید است و با فیلترینگ یکی از آنان سریعا یک شبکه دیگر جایگزین آن می شود تا مخالفان نظام بتوانند در نهایت با تخریب اذهان عمومی به هدف نهایی خود نزدیک شوند.
حجاب
حجاب
به گزارش ندای هیرمند؛ حجاب در فرهنگ اسلامی یک نماد متدین و یا عفت برای زنان جامعه به حساب می آید؛ پوششی که زن را در برابر گزند هر گونه گناه های چشمی برخی مردان و همچنین از دست های آلوده در امان نگاه می دارد.

 در دین و کتاب آسمانی مسلمانان به حجاب و پوشش زن تاکید شده فراوانی  در این بین در ایران اسلامی نیز از دیر باز این پوشش مد نظر زنان ایرانی بوده است.

با سرنگونی حکومت قاجار و به روی کار آمدن رضا شاه؛ حجاب تا چند سالی رو به فرهنگ غربی گری رفت و به دستور شخص رضا شاه چادر از سر زنان ایران برداشته شد تا لباس های غربی جایگزین عفت و پوشش اسلامی شود.

در این بین بازهم بسیاری از زنان با حفظ حجاب و عفت خود در خیابان ها و یا منازل اقوام فرهنک اسلامی و گذشته خود را حفظ کرده و از فرهنگ بی بند و باری غرب به دور ماندند.

اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دوباره زنان جامعه به بزرگی و عفت خود بازگشتند تا همچون نگینی در دل جامعه با پوشش اسلامی  بدرخشند و  این امر پسندیده را که ادامه دهنده راه مادرانشان بوده است را ادامه دهند.

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی و همچنین ماهواره ها بسیاری از دشمنان دین به دنبال جایگزین نمودن فرهنگ  غربی به دختران و زنان جامعه هستند، با شکل گیری موسسه های مدلینگ مختلف سعی در تخریب اذهان بانوان جامعه دارند تا بتوانند چادری که نماد عفت زن است از سر آنان به دور سازند.

در این بین برخی از افراد غرب زده نیز هستند که با انتشار تصاویر بی حجاب سعی در نشان دادن روشن فکری و به روز بودن خود دارند، اما باید دانست که این عفت و پاکدامنی  از بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) نسل به نسل منتقل شده و امروزه به دست زنان جوامع اسلامی رسیده است.

 با کمی تفکر به این مسئله پی خواهیم برد که راهبرد و اهداف ماهواره و برخی از شبکه های اجتماعی در راستای اهداف شوم حکومت شاهنشاهی پیش می رود و این موضوع را نیز باید دانست که اهداف حکومت خائن شاهنشاهی طبق دستورات مستکبرانی همچون آمریکا اعمال می شد.

هر روزه مشاهده می شود که شبکه های اجتماعی در حال گسترش و تولید است و با فیلترینگ یکی از آنان سریعا یک شبکه دیگر جایگزین آن می شود تا بتوانند در نهایت با تخریب اذهان عمومی به هدف نهایی خود نزدیک شوند.

اعمالی که حکام ظالم پهلوی در سر میپرواندند تا مردم را ازاسلام برانند امروزه شبکه های اجتماعی آن را در پیش گرفته اند و با گسترش بی بند و باری در بین جوانان سعی به همگانی کردن آن دارند.

عواقب این نوع اعمال در برخی از دانشگاه ها امروزه مشاهده می شود که بهانه های مختلف سعی در رقص و پایکوبی در یک محیط فرهنگی دارند و یا در مراسمات شادی و عروسی به پایکوبی های مختلط روی می آورند.
 

انتهای پیام/8136
کد مطلب: 424375
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی