۰
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲
برنامه های روز دوم هفته دولت در هیرمند؛

معاون استاندار: اعتبار پروژه های عمرانی هیرمند بیش از 28 میلیارد تومان اعلام شده است

زهرا اربابی اظهار داشت : در شهرستان هیرمند طرحها و پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد وچهارصد میلیون تومان به کار گرفته شده است که مردم شاهد و ناظر آن هستند.
زهرا اربابی
زهرا اربابی
به گزارش ندای هیرمند؛ در دومین روز از هفته دولت در شهرستان هیرمند طرح ها و پروژه های زیر افتتاح و به بهره برداری رسید.
کلنگ مرکز جامع سلامت روستایی و درمانگاهی با مساحت سه هزار متر مربع با اعتبار یک میلیاردو نهصد میلیون تومان در روستای جهانتیغ بخش مرکزی شهرستان هیرمند به زمین زده شد.
راه اسفالت روستای سنجردهمرده به طول دو نیم کیلومتر با اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
نشست مسولین، شوراها،دهیاران،معتمدین و ریش سفیدان با حضور زهرا اربابی معاون استاندار سیستان و بلوچستا در محل سالن اجتماعات فرمانداری هیرمند برگزار شد .
در این نشست زهرا اربابی معاون استاندار سیستان و بلوچستان  اظهار داشت : دراین شهرستان طرحها و پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد وچهارصد میلیون تومان  به کار گرفته شده است که شاهد و ناظر آن مردم شریف هیرمند می باشند قطعا این اقدامات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم تدبیر وامید می باشد.
وی ابراز داشت: در آینده ای نزدیک شاهد ثمرات و برکات ارزنده این طرح ها که با همت دلتمردان به ثمر خواهد نشست ؛ خواهیم بود.
کد مطلب: 424906
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی