۰
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵
فرماندار هیرمند:

شمال شهرستان هیرمند مشکل آب شرب دارد/دستگاه های اجرایی به نظرات کارشناسی شده مردم نیاز دارند

محمد علی پیری اظهار داشت: مجموعه دستگاه های اجرایی به طور جدی به نظرات کارشناسی شده مردم نیاز دارند، همانطور که امسال آب را با مدیریت مردم وارد تالاب هامون کردیم و توانست مقدار بیشتری در دریاچه باقی بماند.
فرماندار هیرمند
فرماندار هیرمند
به گزارش ندای هیرمند؛ محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در جلسه مسئولین و مردم که در روستای سنجرانی شهرستان هیرمند برگزار شد اظهار داشت: اهمیت خرید هواپیما در راستای حمل و نقل هوایی تاثیر دارد
وی افزود: گاز تا پایان سال 95 به مرکز زاهدان خواهد رسید، و پس از آن نیز به منطقه سیستان لوله کشی خواهد شد، از اتفاقات مهم دیگری که در سیستان رخ داده انتقال آب به اراضی کشاورزی است.
فرماندار هیرمند تصریح کرد: طرح انتقال آب به مزارع سیستان اگر وارد مجلس می شد سرنوشت آن نیز می توانست همانند تصویب منطقه آزاد شود و نمایندگان قطعا در راستای منافع شهرهای خود به آن رای نمی دادند.
پیری ابراز داشت: طرح انتقال آب به مزارع سیستان عنایت ویژه ای بوده است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به مردم سیستان داشته اند.
فرماندار هیرمند اظهار داشت: مجموعه دستگاه های اجرایی به طور جدی به نظرات کارشناسی شده مردم نیاز دارند، همانطور که امسال آب را با مدیریت مردم وارد تالاب هامون کردیم و توانست مقدار بیشتری در دریاچه باقی بماند.
وی گفت: در شمال شهرستان به جد مشکل آب وجود دارد، خط لوله جدیدی برای مردم بخش قرقری به بهره برداری خواهد رسید و تا کنون بیش از سزده کیلومتر آن احداث شده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426358
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی