۰
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
فرماندار هیرمند:

سهمیه فروش67 میلیون لیتر سوخت به مرزنشینان هیرمندی پرداخت شده است

پیری گفت: در فعالیت مرزنشینی بالاترین امتیاز در استان را داریم، در این بین 67میلیون لیتر سوخت سهمیه مرزنشینان فروخته شده که طی چند مرحله به مردم مرزنشین واریز شده است.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند جلسه تقدیر وتشکر از کارکنان فرمانداری و بخشداری ها با حضور فرماندار شهرستان هیرمند و کارکنان فرمانداری و بخشداری های قرقری و مرکزی شهرستان هیرمند در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند گفت: در سال سپری شده حرکات و فعالیت های ویژه ای انجام شده است و جنبه های مثبت زیادی را در این شهرستان دیده می شود.
وی افزود: زیر ساخت ها راه روستایی از سال 92 تا کنون 170کیلومتر آسفالت شده است که این روند همچنان ادامه خواهد داشت .
پیری تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است و زمین هایی در خصوص ساخت ساختمان های شبکه بهداشت و گسترش خدمات درمانی در بهترین نقطه شهر به این سازمان اهداء شده است.
فرماندار هیرمند اظهار داشت: مهمان سرای فرمانداری در کمترین زمان ساخته شد و  پیمانکار جدید برای ادامه ساخت سایت اداری شهرستان معرفی شده است تا این پروژه نیز با موفقت به پایان برسد.
وی با بیان اینکه مرز میلک فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت شهرستان است گفت: در فعالیت مرزنشینی بالاترین امتیاز در استان را داریم، در این بین  67میلیون لیتر سوخت سهمیه مرزنشینان فروخته شده که طی چند مرحله به مردم مرزنشین واریز شده است.
پیری همچنین خاطرنشان کرد: تمام حقوق و عیدی نیروهای شهرداری پرداخت شده خدمات شهرداری دوست محمد قابل تقدیر بوده زیرا هیچ شهرداری در حوزه سیستان اینگونه عمل نکرده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426690
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی