به گزارش سفیرشرق؛ جهت تکریم ارباب رجوع کلیه خدمات شهرداری زهک با حضور کارشناسان دوایر در میز خدمت انجام می گردد و شهروندان با ارائه درخواست تا سیر مراحل پرونده دقایقی انتظار کشیده و بدون هیچ گونه اطاله وقت خدمات درخواستی خود را دریافت می کنند.
ایجاد بستر و زیرساختهای لازم در راستای جلوگیری از ضایع شدن حقوق شهروندان، بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات به شهروندان، ارتقای رضایتمندی شهروندان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم و ایجاد نظام پاسخگو و کارآمد از مهم ترین اهداف راه اندازی میز خدمت است.
هر چقدر که مردم ارتباط فیزیکی کمتری با کارکنان در شهرداری داشته باشند، کیفیت کار در این نهاد بالا میرود و شفافسازی بهتری صورت میگیرد و سیستم بیمه میشود.
انتهای پیام/