۰
سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴
فرماندار هیرمند:

با نانوایی های غیر بهداشتی برخورد جدی می شود

محمد علی پیری گفت: نانوایی ها یکی دیگر از مکان هایی هستند که مردم با آن ارتباط گسترده ای دارند؛ این مکان ها باید در راس بهداشت فردی و عمومی قرار داشته باشند در صورت بروز تخلف از نانوایی ها به جد برخورد می شود.
پیری
پیری
به گزارش ندای هیرمند؛ جلسه کارگروه سلامت با حضور فرماندار . مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در این جلسه گفت: بهداشت مردم یکی از مسائل مهمی است که همواره باید در اجتماعات مورد اهمیت قرار گیرد و این مردم هستند که باید تذکرات را در خصوص رها سازی فاضلاب در معابر عمومی جدی بگیرند .
وی افزود: در صورت مشاهده شدن  افراد متخلف در خصوص رهاسازی فاضلاب برخورد جدی با آنها خواهد شد و در صورت تکرار این موضوع آب آن منازلی که مورد تخلف واقع شوند قطع خوهد گردید.
پیری تصریح کرد: نانوایی ها یکی دیگر از مکان هایی هستند که مردم با آن ارتباط گسترده ای دارند؛ این مکان ها باید در راس بهداشت فردی و عمومی قرار داشته باشند در صورت بروز تخلف از نانوایی ها به جد برخورد می شود.
فرماندار شهرستان هیرمند تاکید کرد: آنفولانزای نوع A در برخی از استان های کشور در سال جاری رخ داد که خوشبختانه در این شهرستان مشاهده نشد اما یکی از دلایل شیوع این بیماری فروش مرغ زنده بود  که این مسئله باید در بین مردم فرهنگ سازی شود که از مرغ کشتار روز استفاده نمایند.
پیری خاطرنشان کرد: معمولا در همه شهرهای بزرگ تعدادی پارکینگ در خیابان های اصلی هر شهر وجود دارد در خیابان اصلی شهرستان هیرمند نیز تعداد تردد ماشین ها و همچنین فضای کم برای پارک خودرو برای برخی از شهروندان دردساز شده است که این موضوع نیز با ساخت پارکینگ خصوصی در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 425264
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی