۰
دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۰
استاد دانشگاه آزاد زابل:

بسیج یک فرهنگ است/کوتاه آمدن در قبال خواسته های دشمن؛ شکست به همراه دارد

عیسی نکویی تصریح کرد: بسیج یک فرهنگ است؛ فرهنگ رشادت و شجاعت، فرهنگ دین مداری و بصیرت وفرهنگ ایثار و شهادت و همیشه در میدان حاضر بودن است.
عیسی نکویی
عیسی نکویی
به گزارش ندای هیرمند ؛ عيسي نكويي استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت : اگر بگوییم هر چه داریم به برکت بسیج است، مبالغه نکرده ایم. 

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند ادامه داد: بسیج با داشتن روحیه انقلابی و تنها هدفش خدمت به نظام و انقلاب، موتور محرک نظام در عرصه‌های مختلف است.

وی به ضرورت بصیرت و هوشیاری سیاسی در بسیج اشاره و خاطر نشان کرد: بسیجیان واقعی دارای تحلیل صحیح و به روز از مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی هستند و مجذوب و فریفته نقشه‌های شوم دشمنان نخواهند شد.

نکویی تصریح کرد: بسیج یک فرهنگ است؛ فرهنگ رشادت و شجاعت، فرهنگ دین مداری و بصیرت وفرهنگ ایثار و شهادت و همیشه در میدان حاضر بودن است.

وی اظهار داشت : امروز عده ای می گویند که آمریکا دشمن نیست پا روی پرچمش نگذارید و شعار مرگ بر آمریکا ندهید یا یواش بدهید آنها می گویند سازش با آمریکا باعث می شود مشکلات ما حل بشود .

عیسی نکویی افزود : باید مواظب بود  که این فکر در ما نفوذ نکند زیرا هر کس در مقابل دشمن کوتاه آمد شکست می خورد و تاریخ پر است از عبرتهایی که ملتها فریب دشمن را خوردند .
 
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425766
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی