۰
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
فرماندار شهرستان هیرمند:

دانش آموزان در دهه شصت تعلیم و تربیت را در میادین نبرد فرا می گرفتند

محمد علی پیری گفت: وظیفه شما دانش آموزان فرا گرفتن علم در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می باشد، چرا که آینده این نظام و مملکت در دستان شما دانش آموزان خواهد بود.
پیری
پیری
به گزارش ندای هیرمند، محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر حوزه پرورشی اظهار داشت: این مقطع زمانی برای شما دانش آموزان بسیار مهم و حساس می باشد، چرا که زمان فراگیری علم در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی است، و قدر این لحضات بسیار مهم را بدانید.
وی افزود: امروزه اگر در امنیت و آسایش کامل زندگی می کنیم به برکت خون های پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس است، که با گذشتن از جان خود این امنیت را برای مهین اسلامی به ارمغان آوردند.
فرماندار شهرستان هیرمند بیان داشت: دانش آموزان در دهه شصت  تعلیم و تربیت را در میادین نبرد فرا می گرفتند، یعنی هم درس می خواندند و هم با نیروهای دشمن نبرد می کردند.
وی تصریح کرد: وجود مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ساختار نظام کشور جمهوری اسلامی ایران، گوهری بسیار گرانبها و با ارزش می باشد.
پیری گفت: وظیفه شما دانش آموزان فرا گرفتن علم در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می باشد، چرا که آینده این نظام و مملکت در دستان شما دانش آموزان خواهد بود.
وی افزود: امروزه دشمن با حمله نظامی و توپ و تانک به میدان نبرد نخواهد آمد، بلکه از طریق فضاهای مجازی و نبرد های فرهنگی به میدان آمده است ، و سعی در به آسیب رساندن دانش آموزان که سرمایه ی گرانبهای نظام هستید دارد، ، پس شما  دانش آموزان باید هوشیار و آگاه باشید، تا در دام های پهن شده دشمن گرفتار نشوید.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 427068
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی