۰
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
دقیقاً کجایی!!!

وقتی همه مسئولین یک اداره از دسترس خارج شدند

در یک اقدام عجیب همه ی شماره های تماس اداره ورزش و جوانان شهرستان هیرمند از دسترس خارج شد.
وقتی همه مسئولین یک اداره از دسترس خارج شدند
به گزارش ندای هیرمند؛یک سازمان و یک نهاد به طور کل وظیفه پاسخگویی به ارباب رجوع و همچنین توجیه عملکرد خود در قبال رسانه ها را دارد.
این موضوع امروزه  در برخی از سازمان ها صدق نکرده و برخی ها یا به طور عمد و یا غیر عمد از عدم پاسخگویی در راستای توجیه عملکرد خود سر باز می زنند و به نحوی خود را از معرکه خارج می نمایند.
اداره ورزش و جوانان شهرستان هیرمند که در این سالها نارضایتی بسیاری از فعالان ورزش را در پی داشته است یکی از سازمان هایی است که حتی نتوانسته خط های تلفن این اداره را راه اندازی کند تا کسانی که در روستاهای دور زندگی می کنند بتوانند با یک تماس مشکل و یا کار خود را از طریق تلفن بازگو کنند.
شماره تلفن همراهی نیز که رئیس این اداره در اختیار رسانه ها قرار داده است ماه ها ست که از دسترس خارج شده است و تنها اپراتور همراه اول می تواند به شما بگوید که وی در دسترس نیست لطفا شماره گیری نکنید.
با این حال رئیس این اداره ورزش و جوانان شهرستان هیرمند نیز در استان به مقام های بالاتری باید پاسخگو باشد در همین راستا به شماره شخصی رئیس اداره ورزش و جوانان استان تماس حاصل نمودیم که این بار هم همان اپراتور پاسخگو بود.
اینکه مسئولین یک مجموعه هیچکدام در دسترس و نباشند تا پاسخگو مشکلات ورزش شهرستان باشند خود جای سوال دارد که نمی توان آن را بدون جواب گذاشت.
مبنی بر خبر اعزام تکواندو کار هیرمندی به تیم ملی ایران که چند روز است به دست ما رسیده اقدام به تماس به مسئولین ورزش و جوانان شهرستان و استان نمودیم که هیچکدام در دسترس قرار نداشتند.
در نهایت با رئیس هیئت ووشو شهرستان هیرمند تماس حاصل نموده و تکذیبیه این خبر را از وی جویا شدیم هر چند که می طلبید آمار کامل این خبر را مسئولینی که در راس ورزش یک شهرستان هستند ابلاغ کنند .
اما با این حال وقتی در برگزاری مسابقات فوتسال و اهدای جام و همچنین دعوت امید آرامی قهرمان کشتی نوجوانان جهان به شهرستان هیرمند مسئولین اداره ورزش و جوانان بزرگترین غایبان این مجالس هستند نباید پیگیری این نوع اخبار ها از رسانه زیاد برای آنها مهم باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425144
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی