۰
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۶
خطیب جمعه هیرمند:

بشریت به نهضت امام حسین (ع) نیاز دارد/هنر دشمن حیله و فریب است

خطیب جمعه هیرمند بیان داشت: هنر دشمن حیله و فریب است دشمن در صدد ایجاد آشوب و فتنه است؛امروزه دشمن صراحتاّ اعلام کرده است که ایران را با جنگ نرم و انقلاب جنسی و عراق و دیگر کشور ها را با تروریست و قدرت نظامی از پای در خواهد آورد.
گزمه
گزمه
به کزارش ندای هیرمند؛نماز جمعه این این هفته شهرستان هیرمند به امامت حجت الاسلام ابراهیم گزمه در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه هیرمند در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان داشت: هر چه زمان میگذرد نیاز بشریت به نهضت سیدالشهدا (ع) بیشتر خواهد شد؛حادثه کربلا آنقدر بالا و عمیق بوده است که هر چه دشمن تلاش نموده است از آن کاسته نشده است و بیش از پیش نزد مردم مسلمان افزایش و گسترش یافته است.
وی افزود :نهضت امام حسین (ع)به عنوان یک تفکر خاص در جهان مطرح است و  در سطح بین الملل همه مات و حیرت هستند که این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست امروزه همه ی مسلمانان با هوشیاری کامل مراقب توطئه های جبهه یزیدی باشند و از آن غافل نشوند.
خطیب جمعه هیرمند بیان داشت: هنر دشمن حیله و فریب است دشمن در صدد ایجاد آشوب و فتنه است؛امروزه دشمن صراحتاّ اعلام کرده است که ایران را با جنگ نرم و انقلاب جنسی و عراق و دیگر کشور ها را با تروریست و قدرت نظامی از پای در خواهد آورد.
حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است که با نگاهی عمیق هشدار های نفوذ فرهنگی را تذکر داده اند اما افسوس که اقدامات قابل تاملی در این زمینه شکل نگرفته است هنوز تفکر ضد انقلابی در بین برخی از انسان ها وجود دارد که نتیجه بی توجهی و غرب زدگی عده ای خاص است.
وی تصریح کرد: عزادارن حسینی سال به سال بیشتر می شوند این دلیل آن است که نهضت حسینی را مردم در پیش گرفته اند و روز عاشورا لشکریان حسینی با اجتماع های بزرگ لشکر حسینی را به رخ دشمن می کشاند.
خطیب جمعه هیرمند با بیان اینکه در شهرستان هیرمند همه ی نواحی در یک نقطه باید تجمع کنند گفت : با توجه به مهم بودن مسئله عاشورا همه ی مردم باید در یک نقطه جمع شوند و این امر با تلاش مسئولین و بکارگیری وسیله ایاب و ذهاب محقق می شود.
وی تاکید کرد: مساجد تنها در ایام محرم رونق نداشته باشد و در همه ی ایام مردم خداجوی و دوستداران اهل بیت به مساجد آیند زیرا این تجمع و گردهم آیی دشمن را مایوس خواهد کرد و نتیجه عزاداری ها نیز در این امر تمام می شود.
حجت الاسلام گزمه بیان داشت: امروز اوضاع منطقه پیچیده شده است و جنگ سوریه نبرد بین دو ابر قدرت شده است و مشخص نیست چه اهدافی پشت سر این جنگ ها پنهان شده است امید است ظلم از این کشور خارج شود و ظالمان دست از سر کشت و کشتار مردم بی گناه بردارند..
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425407
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی