۰
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۲
عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان:

صندوق ذخیره فرهنگیان؛ رکورددار بالاترین رقم اختلاس در کشور/ مبلغ اختلاس تاکنون به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است

عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه رقمی که امروز به آن رسیده ایم بیش از آن چیزی است که تاکنون اعلام شده است، گفت: آنچه تا کنون کمیته تحقیق و تفحص به آن رسیده است رقم اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛  حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان  و دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار پیام دلیجان گفت؛ در خصوص روند تحقیق و  تفحص از این صندوق گفت: کمیته تحقیق و تفحص از این صندوق تشکیل شده است.
سلیمی با اشاره به اینکه تقسیم کار اعضای کمیته انجام شده است اظهار کرد: کار تحقیق و تفحص از این صندوق شروع شده است و به جد دنبال می شود.
وی با اشاره به اینکه نتایج کار تحقیق و تفحص از صندوق فرهنگیان بسیار گسترده است عنوان کرد: این موضوع باعث شده است نتیجه با تاخیر به دست آید.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بانک سرمایه ۸۰ شرکت زیر مجموعه دارد عنوان کرد: تخلفاتی که تا کنون اسناد آن به دست ما رسیده علاوه بر بانک سرمایه مربوط به برخی از شرکت های زیر مجموعه صندوق ذخیره هم می شود که تخلفات در این بخش هم بسیار گسترده است.
عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه رقمی که امروز به آن رسیده ایم بیش از آن چیزی است که تا کنون اعلام شده است افزود: آنچه تا کنون کمیته تحقیق و تفحص به آن رسیده است رقم اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.
سلیمی با تاکید بر اینکه تبانی های مختلفی در صندوق ذخیره فرهنگیان به چشم می خورد و مدارک دال بر آن است بیان کرد: در این صندوق برخی از افراد علاوه بر تأسیس شرکت های خانوادگی، به خودشان وام های نجومی با سودهای پایین پرداخت کرده اند.
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختلاس صورت گرفته در صندوق فرهنگیان بالاترین رقم اختلاس در کشور است خاطرنشان کرد:این اختلاس از فرهنگیان و معلمان که جزء مظلوم ترین اقشار جامعه هستند رخ داده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426107
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی