۰
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۲

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق مختلف شهرستان هیرمند اعلام شد

فرزادی مسئول شورای هماهنگی اداره تبليغات اسلامی شهرستان هیرمند مسیر های راهپیمایی در شهرستان هیرمند را اعلام کرد.
ب
ب
امیر فرزادی مسئول شورای هماهنگی اداره تبليغات اسلامی  شهرستان هیرمند در گفتگو با سایت خبری ندای  هیرمند؛ ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یاد آور قیامی بزرگ و شکوهمند است که از  قلب ملت ایران شکل گرفت.
وی افزود: این ایام خجسته را می توان بزرگترین جشن انقلابیون و مردم دانست و از آن به عنوان یک قیام بزرگ علیه طاغوت و ظلم یاد کرد.
فرزادی خاطر نشان کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان هیرمند از میدان امام علی (ع) راس ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد و تا یادمان شهدای این شهرستان ادامه خواهد داشت.
مسئول شورای هماهنگی اداره تبليغات اسلامی  شهرستان هیرمند همچنین تصریح کرد: در شمال شهرستان نیز از ساعت هشت صبح  از درمانگاه قرقری تا حسینیه سید الشهداء این بخش راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
وی ضمن دعوت همه ی آحاد ملت به این راهپیمایی گفت: هر ساله مردم شهرستان هیرمند نشان داده اند که در گرامیداشت ایام مبارک اسلامی بزرگترین تجمعات را دارند ، امسال نیز با توجه به زیاده خواهی های آمریکا و جیره خوارانش حضور پر رنگ مردم می تواند آب سردی باشد بر چهره دشمنان اسلام.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426475

امیرفرزادی
Iran, Islamic Republic of
حیف است که هرمطلبی رابدون تحقیق به آن لقب برای اولین بارمیدهید.این گیاه درمنطقه ما بعنوان زعفران معروف بوده واست .درزمان فعلی چون کاربردغذایی پیداکرده وآشنایی با زعفران اصلی بیشترشده فکرنکنیم که ما کاربرداین گیاه رابرای اولین بارمتوجه شده اییم.سری به محوطه اداره جهادکشاورزی بزنیدمتوجه خواهیدشدکه نمونه این گیاه زینتی سالهاست خودنمایی میکند.میشودگفت این گیاه رنگی داردکه درغذانقش زعفران رابازی میکندوشایددرتحقیقات نشان دهدکه دانه آن روغنی باشد!!
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی