۰
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۶
فرماندار هیرمند:

شهرستان هیرمند آمادگی لازم جهت ورود رواناب های فصلی را دارد

محمد علی پیری گفت: ورودی های آب شهرستان هیرمند مسیر های مشترکی هستند که سیستم کنترلی در هر یک از این ورودی ها وجود دارد بنابراین می توان با کم و زیاد کردن فشار آب توسط سد ها نگرانی ها را از بین برد.
شهرستان هیرمند آمادگی لازم جهت ورود رواناب های فصلی را دارد
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در گفتگو با ندای هیرمند؛ اظهار داشت: شهرستان هیرمند آمادگی لازم را در جهت ورود رواناب از کشور افغانستان را دارد.
وی افزود:  ورودی های آب شهرستان هیرمند مسیر های مشترکی هستند که سیستم کنترلی در هر یک از این ورودی ها وجود دارد بنابراین می توان با کم و زیاد کردن فشار آب توسط سد ها نگرانی ها را از بین برد.
فرماندار شهرستان هیرمند تصریح کرد: با این وجود گفته شده است که یکی از مسیرها برای ورود آب باز باشد تا این آب از شهرستان هیرمند عبور داده شده، تا به تالاب هامون هدایت شود.
وی گفت: ضمن اینکه همه ی انسدادها بازگشایی، و مسیرهای انحرافی از قبل بسته شده اند و جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.
پیری خاطرنشان کرد: مسیر های متعددی توسط بیل های مکانیکی بازگشایی و برخی از مسیرهایی نیز که نیاز به ترمیم داشته است را هم توسط بتن مسدود شده اند ، کماکان نیز این فعالیت ها در حال انجام است تا آب ورودی را به نحو شایسته ای بتوان مدیریت کرد.
 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 426547
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی