۰
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
ندای هیرمند گزارش می دهد؛

آیا روستای سنجرانی به جزیره ای غیر قابل تردد تبدیل می شود؟

با ورود رواناب ها از سوی کشور افغانستان پیشبینی می شود که حجم بالایی از آب های ورودی وارد رودخانه این روستا شود و تنها باقی مانده ی مسیر ارتباطی روستای سنجرانی را نیز با تخریب رو به رو سازد.
f
f
به گزارش ندای هیرمند؛ مسیر ارتباطی روستای سنجرانی شهرستان هیرمند؛ بیش از یک سال است که با تخریب جدی رو به رو شده و تردد وسایل نقلیه از این مسیر با دشواری و به سختی میسر می شود.
شهروندان با اعلام نارضایتی از وضعیت تنها جاده این روستا می گویند : با افزایش رواناب ها این مسیر به طور کل تخریب خواهد شد و تنها راه ارتباطی روستای سنجرانی با شهرهای زابل و هیرمند مسدود خواهد شد، دست کم احداث دوباره آن چند روزی طول خواهد کشید که این خود ارتباط مردم رابا سایر شهرها قطع می کند.
این در حالی است که بخشدار مرکزی شهرستان هیرمند چندی قبل در جلسه مردم و مسئولین که در روستای سنجرانی برگزار شد در حضور فرماندار این شهرستان گفته بود:  محور اصلی ارتباطی روستای سنجرانی از وضعیت نامناسبی برخوردار است و اداره راه و شهرسازی در بازسازی این مسیر اقدام کند، نیمی از مسیر توسط سیلاب ابتدای سال تخریب شده است و پیشبینی می شود با سیلاب بعدی باقی مانده مسیر نیز با تخریب رو به رو شود.
با ورود رواناب ها از سوی کشور افغانستان پیشبینی می شود که حجم بالایی از آب های ورودی وارد رودخانه  این روستا شود و تنها باقی مانده ی مسیر ارتباطی روستای سنجرانی را نیز با تخریب رو به رو سازد.
تنها راه ارتباطی مردم با خارج از روستا در حالی در حال تخریب است که این مسیر با دشتمال سال گذشته تخریب گشت و یک سال مدیران راهداری فرصت بازسازی آن را داشته اند.
به گفته شهروندان این روستا اداره راه و شهرسازی هیرمند در سال گذشته اقدام به خاکریزی در کف رودخانه را داشته اند که با ورود آب به این رودخانه خاک های ریخته شده نیز پاکسازی شده است.
امید است با تدابیر که مسئولین ادره راه و شهرسازی این شهرستان انجام می دهند بتوانند در موقع مقرر این مسیر را بازسازی نمایند تا روستای سنجرانی به جزیره ای غیر قابل تردد تبدیل نشود.
 
 
 
 

 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 426557
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی