۰
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق:

سپاه جهت کمک به دولت در همه عرصه‌ها آمادگی دارد

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به آماده بودن سپاه و بسیج برای کمک به دولت، تاکید کرد: پیش از این نیز بارها اعلام کرده‌ایم در همه عرصه‌ها آمادگی کمک به دولت را داریم.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق
به گزارش ندای هیرمند به نقل از  خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد مارانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بهترین سرمایه برای هر جامعه و کشوری نیروی انسانی است.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه ادامه داد: مردم بهترین سرمایه برای هر جامعه هستند؛ تدبیر امام(ره) برای شکل‌گیری نهادی مقدس و مردمی به نام بسیج جهت بکارگیری توان مردمی در عرصه‌های مختلف امری بسیار باعظمت بود؛ امروز بعد از گذشت سی و چند سال از عمر انقلاب اسلامی پی به این بینش امام راحل می‌بریم که چرا ایشان در آن زمان فرمان تشکیل بسیج مردمی 20 میلیونی را صادر کردند.
وی افزود: امروز نه تنها در کشور ایران بلکه در دیگر بلاد اسلامی نیز شاهد نبوغ این استعدادهای مردمی هستیم. امروز افتخار می‌کنیم که در عرصه‌های سازندگی و خدمت‌رسانی هم شاهد حضور بسیج هستیم. بسیج در عرصه اقتصادمقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز پیشگام است.
سردار مارانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در زلزله غرب کشور، خاطرنشان کرد: در زلزله غرب کشور نیروهای مسلح در ساعات اولیه حاضر شدند و اقدامات شایسته‌ای انجام دادند.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به آماده بودن سپاه پاسداران و سازمان بسیج برای کمک به دولت، تاکید کرد: همینجا اعلام می‌کنیم و پیش از این نیز بارها اعلام کرده‌ایم آمادگی کمک به دولت را در همه عرصه‌ها داریم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429621
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی