۰
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲

نشست مجمع عالی بسیج سپاه در شهرستان زهک برگزار شد

نشست مجمع عالی بسیج سپاه شهرستان زهک با حضو.ر مسئولان و اعضای مجمع در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.
نشست مجمع عالی بسیج سپاه در شهرستان زهک برگزار شد
نشست مجمع عالی بسیج سپاه شهرستان زهک صبح امروز با حضور مسئولان و اعضای مجمع در سالن اداره ارشاد اسلامی این شهرستان در راستای رفع مسائل و مشکلات اشتغال زایی مردم زهک تشکیل شد.

در این مراسم ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک جواد رضایی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در برنامه بیان کرد: دولت به واسطه گستردگی و پراکندگی توان اینکه تمامی مشکلات جامعه را حل کنند ندارند و یا در شهرستان به تنهایی قابل حل نیست لذا مجمع عالی بسیج سیر در زمان باید داشته باشد و مشکلات را بتواند بررسی کند ایجاد شد قابلیت این مجمع هم در این قالب هست.



وی افزود: انچه که تنگنای نظام هست اولین مشکل معیشتی و اقتصاد است طرح های معیشتی بخصوص با طیف دلسوز مردمی دنبال شده که به نتایج خوبی رسیده ایم.

ایشان تصریح کرد: 
 امید است با فعالیت‌های تخصصی این مجمع در ارائه راهکارهای متنوع در زمینه ی اقتصادی بتوانیم گامی مهم و موثر شهرستان برداریم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش سنجرانی بیان کرد: مجمع یعنی جمع شدن نیروهایی که تخصص و توان دارند در اتاق های فکرهای مشخص برای اینکه این تجلی بارزتر و زیباتر و تاثیرگذارتر باشد.



وی افزود: مهم ترین وظیفه و هدف مجمع رفع مشکلات، تشکیل اتاق فکرها و ارائه راهکارها برای گذر از هرگونه مشکل در هرزمبنه و زمان هست.

حجت الاسلام و المسلمین حاج اقاحسن خدری امام جمعه شهرستان زهک گفت: ما بیشتر خود تحریمی هستیم تکدی گری رونق گرفته و عادت شده است مشکلات اشتغال فراوان هست ما در جاهای مختلف برای قالی بافی برنامه ریزی کرده ا+یم امروز در جلسه ای که همه هستن برنامه ای که انصافا تحولی در زندگی ها ایجاد می کند از ابتدایی که کار شروع شود بیمه می شوند 2-شرایط سنی از بیمه برداشته شد 3- قالی یا قالیچه قیمت گذاری می شود 4-سبذ غذایی در اختیار افراد قرار داده شود5-فروش از قبل برنامه ریزی می شود برای کار اموزان جدید کلاس برگزار می شود و دار قالی به افراد داده می شود.


وی افزود:بحث کارخانه ریسندگی و  با فندگی در مراحل بعد قالی بافی هست این طرح ها در توسعه ی اقتصادی خانوارها، اشتغال زایی و کارآفرینی نقش تاثیرگذاری دارند.

انتهای پیام/

 
کد مطلب: 430364
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی