۰
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴

نسل سوم نگه دار انقلاب اسلامی ایران/راهپیمایی 22 بهمن بیانگر شکست نفوذ دشمن

جوانان امروزی که نسل سومی های انقلاب محسوب می شوند میراث دار انقلابیون نسل های گذشته اند که از پدران و مادران خود انقلاب را به یادگار گرفته و اکنون نعمت آزادی و امنیت را به معنای واقعی در کشور حس خواهند کرد.
22  بهمن
22  بهمن
به گزارش ندای هیرمند؛ جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ و گذر زمان دست خوش اتفاقات نا خوشایندی از جمله جنگ های ویران کننده و نظام پادشاهی ستمگرانه بر مردم بوده است از این رو میتوان بزرگترین حادثه خوشایندی که در طول تاریخ اتفاق افتاده است را انقلاب شکوهمند اسلامی دانست که با رهبری بنیان گذار انقلاب امام خمینی (ره) به ثمر رسیده است.
امام خمینی (ره) در دوازدهم بهمن سال 1357 پس از 15 سال تبعید در کشور فرانسه پا به خاک کشور ایران می گذارد و همین خود لرزه بر اندام ستم گران نظام طاغوتی انداخته و چندی بعد با رهبری امام خمینی (ره) و پشتوانه مردم نظام شاهنشاهی در 22 بهمن همان سال سرنگون می شود.
به همین مناسب هر ساله از 12 بهمن ماه تا 22 بهمن به دهه فجر معروف می شود زیرا با سرنگونی نظام شاهنشاهی در ایران اسلامی ناب و محمدی طلوع می کند و نظام ارباب و رعیتی پایان میپذیرد.
همواره جوانان امروزی که نسل سومی های انقلاب محسوب می شوند میراث دار انقلابیون نسل های گذشته اند که از پدران و مادران خود انقلاب را به یادگار گرفته و اکنون نعمت آزادی و امنیت را به معنای واقعی در کشور حس خواهند کرد.
بدیهی است که نسل های اول و دوم انقلاب که نقش به سزایی در حفظ و نگه داری انقلاب داشته اند و همچنین رشادت های آنان که در هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه از تاریخ ایران اسلامی محو نخواهد شد انقلابی را برای نسل های آینده به جای نهاد اند که پس از گذشت 38 سال از این انقلاب اهمیت و مردمی بودن آن بیش از پیش حس می شود.
دشمنان انقلاب سالهاست که در صدد تخریب عقاید مردم به ویژه نسل سومی های انقلاب اسلامی با به کار گیری جنگ نرم از طریق ماهواره ها و فضای مجازی هستند تا بتوانند شیطنت های خود را از این طریق به انقلاب وارد نمایند.
آمریکا و جیره خوارانش با هدف قرار دادن جوانان ایرانی سال هاست که با برنامه ریزی های خاص خود در تفکر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشند اما هر ساله در راهپیمایی 22 بهمن که نشانه وحدت و یکپارچگی آحاد ملت ایران است به این باور خواهند رسید که انقلاب اسلامی ایران توسط یک نفر به وجود نیامده و پشتوانه مردمی دارد.
جوانان ایران اسلامی بارها و بارها در لحظات حساس کشور همواره سینه ها را سپر کرده و با هوشیاری و درایت سکان دار انقلاب اسلامی از نفوذ دشمن جلوگیری کرده وخواهند کرد همانطور که در 8 سال دفاع مقدس بسیاری از شهدا را قشر جوان تشکیل میدهد.
از این رو در راهپیمایی22  بهمن امسال نیز نه تنها نسل های گذشته بلکه جوانان و نسل سومی های انقلاب با شرکت در این روز شکوهمند به دشمنان اسلام نشان می دهند که همواره با سیاست های غلط آنان مخالفند و نفرت و انزجار خود را اعلام می دارند.
 
انقلاب اسلامی ایران را به مقتدرترین کشور در منطقه تبدیل کرده است
 
حجت الاسلام  ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند گفت:سوالی که امروزه بر همگان مطرح است راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران می باشد که نه تنها خدشه ای در این سال ها به آن وارد نشده بلکه روز به روز در عرصه های بین المللی نیز در حال گسترده شدن است.
گزمه با اشاره به این که دشمنان امروز پس از سه دهه جنگ سخت افزاری به جنگ نرم روی آورده است، گفت: آنها می دانند در مقابله نظام نمی توانند با ایران اسلامی مواجه شوند به همین دلیل از راه فرهنگی به جنگ کشورمان آمدند.
امام جمعه شهرستان هیرمند اظهار داشت: پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران هنوز کسی نتوانسته است کوچکترین نقطه ضعفی در کار بنیان گزار انقلاب پیدا کند زیرا این انقلاب با توکل به خدا طبق رهنمود های خدای متعال بوده است.
حجت الاسلام گزمه بیان داشت: بر اساس آنچه مشاهده می کنید انقلاب اسلامی باعث شده است تا در منطقه مقتدرترین کشور در منطقه باشیم.
کد مطلب: 423148
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی